De deelnemers

AH In de Klundertper bestede 10 euro 1 punt
De Poort Trends per bestede euro 1 punt
De Roos Modeschoenenper bestede euro 1 punt
Jacco’s Menswearper bestede euro 1 punt
Feel Beauty by Cindyper bestede euro 1 punt
Keurslager Jongmansper bestede euro 1 punt
Kluswijs Klundertper bestede euro 1 punt
Maribelle Mode per bestede euro 1 punt
Maribelle Lingerieper bestede euro 1 punt
Marion’s Bloemdecoratieper bestede euro 1 punt
Marskramer Klundertper bestede 2 euro 1 punt

Check je saldo

Veel gestelde vragen over Winkelpas®

Hoe kom ik aan een Winkelen in de Klundert Winkelpas®?

Bij een van de deelnemers vraagt u om een Winkelen in de Klundert Winkelpas®. U vult het formulier in dat in de winkel ligt en u betaalt € 2,-. U krijgt gelijk uw spaarpas mee. Let op! Het is belangrijk dat u uw contactgegevens heeft ingevuld. Alleen dan kunnen wij bij verlies uw oude saldo op uw nieuwe kaart bijschrijven.

Hoe zit het met privacy

Uw ingevulde persoonsgegevens worden opgenomen in het klantenbestand van Winkelen in de Klundert Winkelpas®. Daarnaast worden door Winkelen in de Klundert Winkelpas® spaar- en verzilvertransacties bijgehouden.
Deze gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het berekenen van uw spaarsaldo, u informeren over acties en aanbiedingen en ten behoeve van onderzoek en om eventuele fraude te voorkomen.

Alle persoonsgegevens worden door Winkelen in de Klundert Winkelpas® conform de Wet Bescherming Persoonsgegevens verwerkt. Dit houdt onder meer in dat Winkelen in de Klundert Winkelpas® in principe geen gegevens van pashouders aan derden verstrekt, tenzij Winkelen in de Klundert Winkelpas® hiertoe verplicht is op grond van de wet.

Waar check ik mijn spaarsaldo?

U kunt uw saldo altijd opvragen bij alle deelnemers, zij kunnen de spaarkaart uitlezen met de terminal.
Ook kunt u uw saldo altijd online checken op de website van www.winkelenindeklundert.nl.

Uw saldo kan verschillen van het daadwerkelijke saldo aangezien het verwerken van de recente transacties enige tijd duurt.

Winkelen in de Klundert Winkelpas® kapot, gestolen of kwijt?

Let op! Het is belangrijk dat u uw contactgegevens heeft ingevuld. Alleen dan kunnen wij uw oude saldo op uw nieuwe kaart bij laten schrijven. Gaat u hiervoor naar ons servicepunt voor Winkelen in de Klundert.

Nieuwe pas aanvragen?
Een nieuwe pas vraagt u aan bij een van de deelnemers aan Winkelen in de Klundert Winkelpas®.

Pas Defect?
Hieraan zijn geen kosten verbonden! Aan de hand van het kaartnummer zoeken wij het saldo van de kaart op.

Gestolen of kwijt?
Wanneer uw pas is gestolen of verloren, kunt u bij ons servicepunt een nieuwe pas aanvragen. U kunt bij elke deelnemer uw vermiste pas laten blokkeren om te voorkomen dat uw punten worden afgeschreven.

Kosten?
Alleen wanneer u uw pas bent verloren of is gestolen betaalt u voor een nieuwe pas aan het Winkelen in de Klundert Winkelpas® bij het servicepunt € 2,-.

Waar ontvangt u uw nieuwe pas?

Uw nieuwe pas ontvangt u direct bij het servicepunt voor Winkelen in de Klundert.

Hoe kan ik sparen met mijn Winkelen in de Klundert Winkelpas®?

Bij alle deelnemers ontvangt u punten bij aankoop van alle producten/diensten. De puntwaarde is vastgesteld op € 0,01.
U ontvangt extra korting of Winkelen in de Klundert Winkelpas® punten bij aankoop van producten/diensten die staan vermeld op de Winkelen in de Klundert Winkelpas® Specials. Op deze flyer staan uitsluitend speciale acties op producten en diensten bij aankoop waarvan die extra korting/punten worden verkregen. De punten worden automatisch bijgeschreven op uw Winkelen in de Klundert Winkelpas®.

Hoe kan ik betalen met mijn Winkelen in de Klundert Winkelpas®?

De Winkelen in de Klundert Winkelpas® punten kunnen worden verzilverd, door ze uit te gegeven in veelvouden van 500 punten aan diverse producten en diensten van alle deelnemers van Winkelen in de Klundert Winkelpas®.

Voor hoeveel korting spaar ik nou eigenlijk?

Hoeveel korting wordt bijgeschreven, wordt door elke deelnemende zaak zelfstandig bepaald. Het kortingspercentage wordt duidelijk weergegeven in de zaak en bij elke deelnemer op deze website. De deelnemende zaken zullen tijdens acties veelal ook meer korting geven, al of niet op bepaalde artikelen. Maar de deelnemende zaken zijn ook gerechtigd om geen of minder korting te verlenen op bepaalde artikelen of in bepaalde perioden. Bij het retourneren van artikelen kunnen toegekende punten weer in mindering worden gebracht.

Hoe herken ik de deelnemende zaken?

Deelnemers zijn te herkennen aan een Winkelen in de Klundert Winkelpas® deelnemers sticker. Ook kunt u ze bekijken onder deelnemers op deze website.

Hoelang blijven gespaarde punten geldig?

Wanneer de Winkelen in de Klundert Winkelpas® een jaar niet is gebruikt, om te sparen of te verzilveren vervallen de punten aan de Winkelen in de Klundert Winkelpas®. 3 maanden daarvoor krijgt u daarvan bericht via e-mail, zodat u de pas weer kunt activeren.

Kan ik mijn gespaarde punten overdragen aan een ander?

Gespaarde punten op de Winkelen in de Klundert Winkelpas® kunnen niet overgeboekt worden naar een andere spaarkaart, maar kunnen wel gezamenlijk worden geïnd.

Hoe zit het met de aansprakelijkheid?

De deelnemende zaken aan Winkelen in de Klundert Winkelpas® zijn niet aansprakelijk voor de gevolgen van het gebruik van de Winkelen in de Klundert Winkelpas® en de gevolgen die ontstaan uit diefstal of verlies van de Winkelen in de Klundert Winkelpas®. Winkelen in de Klundert Winkelpas® is geen partij in de transactie tussen u en de deelnemende zaken.

Wie waakt over mijn gespaarde punten?

De verstrekte kortingen worden elektronisch doorgegeven aan Winkelen in de Klundert Winkelpas®. De geldwaarde van de korting dienen de deelnemende zaken periodiek af dragen. Bij verzilvering krijgen de deelnemende zaken de verleende korting uitbetaald. Per saldo staat de geldwaarde van uw pas dus op een bankrekening van Winkelen in de Klundert Winkelpas®.

Wat als er iets is fout gegaan?

Indien Winkelen in de Klundert Winkelpas® constateert dat er fouten of vergissingen zijn gemaakt bij het bij- en afboeken van spaarpunten op de spaarkaart, kan Winkelen in de Klundert Winkelpas® tot correctie overgaan en bent u verplicht ten onrechte ontvangen spaarpunten af te laten boeken respectievelijk het onterecht ontvangen bedrag terug te betalen. Winkelen in de Klundert Winkelpas® heeft het recht uw aankoopnota’s op te vragen teneinde het saldo te verifiëren. De administratie van Winkelen in de Klundert Winkelpas® is bindend voor het bepalen van het puntensaldo.

U heeft klachten?

Klachten kunt u middels ons contactformulier via onze website doorgeven. Wij zullen u z.s.m. antwoorden.

Servicepunt

Servicebalie Albert Heijn In de Klundert
Doorsteek

Zit uw vraag er niet tussen?

Voor al uw vragen kunt u ook contact opnemen middels het contactformulier